Verzenden

Levertijd

Bij ieder product in onze winkel staat de verwachte levertijd aangegeven. Vrijwel alle artikelen hebben wij ruim op voorraad en kunnen wij dus snel leveren. Houdt u er wel rekening mee dat er op fietsen een levertijd zit van ongeveer 5 werkdagen in verband met het controleren en klaarmaken van de fiets. Wanneer de producten verzonden zijn ontvangt u een email van ons en wordt de bestelling normaal gesproken de volgende werkdag geleverd.

Wanneer een product tijdelijk niet op voorraad is berichten wij u dat direct via email. U kunt er dan voor kiezen de bestelling te annuleren, te wachten of een alternatief product te nemen. De keuze staat u vrij.

Wij hebben ons tot doel gesteld alle bestellingen binnen 5 werkdagen te leveren.

Verzendkosten

Nederland:

Brievenbuspakketje € 4,00

Klein pakket € 5,00

Groot pakket € 9,00 (fiets)

België:

Klein pakket € 8,00

Groot pakket € 12,00

Duitsland:

Klein pakket € 9,00

Groot pakket € 14,00

Overige landen op aanvraag.

 

Aflevering

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, maken wij uw order klaar voor verzending.

Wij verzenden het merendeel van de bestellingen met Post.nl. Fietsen en Follow Me worden verzekerd verzonden. De verantwoordelijkheid tijdens de verzendprocedure ligt bij De Kleine Spaak. Als uw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvangt u een bericht dat de bestelling is verzonden. Normaal gesproken wordt uw order de daaropvolgende werkdag bij u geleverd. Aflevering geschiedt van maandag tot en met zaterdag.

Hoe weet ik of u mijn betaling heeft ontvangen?

In “mijn account” op onze website kunt u de status van uw bestelling volgen. Zodra uw betaling ontvangen is zal de status in “mijn account” op betaald staan.

U ontvangt tevens een email zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

In “mijn account” op onze website kunt u het verloop van uw bestelling volgen tot het moment dat wij uw bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst. Uw status in “mijn account” zal dan op verzonden staan.

Zodra uw order verzonden is, ontvangt u tevens van ons een email.

Ik heb de bestelling dringend voor een bepaalde dag nodig

Wanneer u de order voor een bepaalde dag nodig hebt in verband met een verjaardag etc, kunt u dit aangeven in het opmerkingenvak tijdens het bestellen. Wij doen dan ons uiterste best vóór deze datum te leveren.

Ik ben niet thuis op het moment van levering

Indien u niet thuis bent zal Post.nl de bestelling bij de buren proberen af te leveren. Als u niet wenst dat de bestelling bij uw buren wordt afgeleverd, kunt u dit aangeven in het opmerkingen veld tijdens het bestelproces.

Indien de bezorger uw bestelling niet heeft kunnen afleveren, laten zij een bericht achter en kunt u de bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde depot van Post.nl.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

U kunt tijdens het bestellen aangeven dat u de bestelling op een ander afleveradres wilt ontvangen.

Kan ik de bestelling ook afhalen?

Het is ook mogelijk om uw bestelling op te halen in Ermelo. Tijdens de bestelprocedure kunt u dit aangeven. Bij ophalen kunt u betalen bij voorkeur met een directe digitale bankoverboeking.

Let op: Wacht bij afhalen op onze email! Wanneer het product voor u klaar staat nemen we contact met u op.

Ons adres: Per 1 maart!
Tolweg 2R
3851 SK Ermelo
Nederland

Openingstijden:
Op afspraak.
.

Winkelmand
There are no products in the cart!
Winkel verder
0
×

Hoi...

Voor eenvoudige vragen. Stuur een Whatsapp.
Of stuur een e-mail naar:  info@dekleinespaak.nl

×